شناسهٔ خبر: 142568 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی مازندران انجام شد؛

تجلیل از آزادگان سرافراز دفاع مقدس اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران

تجلیل آزادگان سرافراز دفاع مقدس در اداره کل راه و شهرسازی مازندران به‌مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، به‌مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مراسم تجلیل از آزادگان در اداره کل راه و شهرسازی مازندران با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی اداره‌کل و جمعی از همکاران در سالن اجتماعات اداره‌کل برگزار شد.

علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان و جانبازان، گفت: آزادگان الگوی صبر و مقاومت، نماد پایداری و استقامت ملت ایران هستند که دلاورمردانه دوران اسارت را پشت سر گذاشته وبا ایمان راسخ خود در برابر همه فشارها و شکنجه‌های جسمی و روحی دشمن پایداری کرده و سرافرازانه به میهن عزیزاسلامی بازگشتند.

وی با تاکید بر اینکه نباید سال‌های تلخ اسارت این عزیزان را فراموش کنیم، افزود: ایثارگران پشتوانه‌های این انقلاب و نظام هستند و وظیفه خود می‌دانم ضمن یادآوری این ایام شکوهمند، پاسخگوی این عزیزان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به ازخودگذشتگی، تحمل درد و رنج های جانبازان، و تقدیر از فداکاری خانواده های آنان به خاطر تحمل مشکلات، تبیین و انتقال این فرهنگ از جبهه‌های جنگ به پشت جبهه‌ها را از رسالت‌های بزرگ عزیزان آزاده در حال حاضر بیان کرد و آزادگان را مانند پلی برای انتقال فرهنگ اسارت از درون اردوگاه‌ها به جامعه و آیندگان میهن اسلامی ایران دانست.

در پایان نیز با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از آزادگان سرافراز اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران تجلیل شد.