شناسهٔ خبر: 142629 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

ترافیک نیمه سنگین در محور هراز

تردد ترافیک کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و ترافیک سنگین در محور چالوس خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری امروز چهارشنبه یکم شهریورماه را اعلام کرد و گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل کندوان و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده میانک گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین درآزادراه تهران - شمال محدوده‌های شهرستانک و انتهای تونل البرز خبر داد و گفت: محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده آب اسک دارای ترافیک نیمه سنگین است.

معصومی با بیان تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) افزود: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی در ادامه از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و محدوده چیتگر و ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده گلدشت خبر داد.

معصومی ادامه داد: ترافیک سنگین در محور پاکدشت - تهران محدوده خاورشهر و محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود.

به گفته روشنی محور مسدود غیر شریانی  گیلانغرب – سومار است.