شناسهٔ خبر: 142724 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان اعتبار برای تعمیرات ماشین آلات راهداری نیشابور

اداره نیشابور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور از اعتبار بالغ بر ۳میلیارد و۱۸۵ میلیون تومان برای تعمیر و راه اندازی ماشین آلات راهداری در راستای سرعت بخشیدن در عملیات بهسازی راهها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، مجید مفیدی فر رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور گفت: نگهداری صحیح و تعمیرات به موقع ماشین‌آلات راهداری نقش موثری در آمادگی آنها برای نگهداری و بهسازی راهها دارد که در این زمینه اقدامات اساسی بر اساس ظرفیت های موجود انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا با توجه به ارسال آمار به روز از وضعیت ماشین آلات و تجهیزات راهداری به  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی، در سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیرات و نگهداری ماشین آلات و تجهیزات راهداری از طرف آن اداره کل به نیشابور اختصاص داده شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور افزود: ۹ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه ‌سنگین و چهار دستگاه خودروی سبک راهداری تعمیر موتور، گریبکس و زیربندی و همچنین تعمیر اساسی شده است.

مفیدی فر گفت: اعتبار جدیدی در آستانه هفته دولت برای تعمیر ماشین آلات راهداری از طرف اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی به نیشابور اختصاص داده شد که در همین راستا ، برنامه ریزی و پیش بینی برای تعمیر و راه اندازی ۸ دستگاه از ماشین آلات سنگین ،  نیمه سنگین و سبک ، از جمله تعمیرات سیستم تعلیق ،  موتور و گریبکس و غیره ... در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت دقت بالا در  نگهداری ماشین‌آلات، خاطرنشان کرد:  برای استفاده بهینه و افزایش طول عمر ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری نیاز به برنامه ریزی دقیق و ضرورت در اجرای آن را دارد که در این همین راستا طرح های مراقبت و نگهداری از ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری به طور جدی پیگیری و انجام می‌شود.