شناسهٔ خبر: 142732 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران انجام شد

دیدار و گفتگوی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از خانواده معظم شهدا

خانواده شهدا با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران و سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، به مناسبت فرا رسیدن برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان توسط مردانیان مشاور وزیر در امور ایثارگران و صالحی امیر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از خانواده های شهدا سرکشی و با اهدای لوح نشان سرو تجلیل به عمل آمد.

صالحی امیر در این دیدار گفت: سربلندی امروز ایران اسلامی را مدیون خون هزاران شهیدی هستیم که برای دفاع از اسلام، انقلاب و کشور در طول هشت سال دفاع مقدس در میدان نبرد حضور یافتند و اجازه جدایی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادند.

وی با بیان اینکه تکریم از خانواده شهیدان، ایثارگران و آزادگان وظیفه ای همگانی است افزود: راه و شهرسازی استان همواره در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و خدمت به جامعه مخصوصا  خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را برای خود افتخار می داند.

گفتنی است: در این دیدار مشاور وزیر در امور ایثارگران و سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه کارکنان این مجموعه نماینده بنیاد شهید و نمایندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشتند و از صبر و ایثار خانواده های معظم و معزز شهیدان فامیل گوهریان، رحمانیان، مجاهداکباتانی و بیگ زاده با اهدای نشان سرو تجلیل کردند.