شناسهٔ خبر: 142778 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دراجرای ماده ۱۲ قانون جهش تولید مسکن؛

بازگردانی یک‌هزار هکتار زمین دولتی در شهرستان نجف‌آباد به چرخه مسکن در دست اقدام است 

مرتضی فولادی رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان نجف اباد  رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد گفت: در اجرای ماده ۱۲ قانون جهش تولید مسکن یک‌هزار هکتار زمین دولتی در شهرستان نجف آباد، در دست اقدام برای بازگرداندن به چرخه مسکن است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: هزار هکتار زمین دولتی در شهرستان نجف آباد، دراجرای ماده ۱۲ قانون جهش تولید مسکن در دست اقدام برای بازگرداندن به چرخه مسکن است.   

وی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد، یک‌هزار و ۴۴۰ برگ سند مالکیت به مساحت ۷ هزار و ۶۰۰ هکتار اخذ کرده است، افزود: از این میزان، ۳ هزار و ۳۷۷ هکتار آن تحصیل زمین محسوب می‌شود.    

فولادی بیان کرد: به منظور تکمیل آلبوم شناسایی اراضی، دو قرار از طریق اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان منعقد شده و با اقدامات بعمل آمده ۳۰ هزار جلد پرونده اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد در حال مطالعه و بررسی قرار دارد تا تمام زمین‌ها شناسایی و وضعیت فعلی آن بررسی شود که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته و در مرحله تهیه فایل‌های GIS قرار دارد.  

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان نجف آباد اضافه کرد: قرارداد دوم مربوط به اسکن اسناد پرونده‌های اداره است که با هدف الکترونیکی شدن اسناد انجام شده است.    

شهرستان نجف‌آباد دارای دو بخش مرکزی و مهردشت و ۶ شهر نجف آباد، دهق، علویجه، گلدشت، کهریزسنگ و جوزدان است.