شناسهٔ خبر: 142824 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

اختصاص بیش از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس از فارس برای جابه‌جایی زائران اربعین

فارس معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به استقبال پرشور مردم فارس از شرکت در مراسم اربعین حسینی در کربلا، گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران حسینی این استان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، علیرضا امیری گفت: جا به ‌جایی زائران اربعین حسینی استان از ۲۷ مرداد آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ماه ادامه دارد ، به منظور پاسخگویی به حجم زائران حسینی و تسهیل در بازگشت زائران، حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس نیز از سایر بخش ها به این تعداد افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: فروش ۷۰ الی ۸۰ درصد بلیت‌های اربعین حسینی به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد، ۲۰ تا ۳۰ درصد بلیت‌ها نیز به صورت حضوری در محل ترمینال‌ها برای زائران عرضه خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: شماره تلفن شبانه روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها نیز در اختیار زائران اربعین حسینی است و مسافران علاوه بر آن می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ شکایات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.