شناسهٔ خبر: 142869 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب تجهیزات رفاهی در مرز شلمچه از سوی راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان

نصب تجهیزات رفاهی در مرز شلمچه از سوی  راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان نماینده اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان به مرز شلمچه از نصب کانکس های خدمات رسانی و دستگاه‌های سرمایشی برای خدمات دهی به زائرین در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،عبدالرضا سالاری، نماینده اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان به مرز شلمچه گفت: از سوی اداره کل راهداری هرمزگان، دو گروه متشکل از ۸ نفر و دو دستگاه خودرو جهت ساماندهی و نظارت بر اعزام اربعین حسینی به‌سوی مرز شلمچه اعزام‌شده است.

وی افزود: هدف از این اعزام، احداث زیرساخت‌ها و نظارت بر امور حمل‌ونقلی زائرین در این ۲۵ روز است، همچنین یک گروه ۳ نقره متشکل از ۹ نفر دیگر به ما ملحق خواهند شد که به‌صورت نوبتی با ما همکاری می‌کنند.

سالاری تأکید کرد: نمایندگی راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای در تعامل مستمر با مسئولان پایانه مرزی شلمچه و وظیفه ساماندهی و تدارک ناوگان برای زائرین استان را بر عهده دارد و تا بازگشت آخرین زائر به کار خود ادامه می‌دهند.

نماینده اعزامی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: برای سهولت بازگشت زائرین عزیز سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ طراحی‌شده و زائرین هم استانی به‌محض انجام سفر معنوی اربعین، مرز شلمچه را به این سامانه پیامک کنند.

وی با توجه به مزایای اعلام مرز اظهار کرد: با ارسال نام مرز شلمچه زوار کمتر در مرز منتظر می‌مانند و دسترسی به ناوگان نیز آسان‌تر می‌شود ازاین‌رو از زائرین عزیز تقاضا داریم برای سهولت بازگشت خود حتماً قبل از رسیدن به مرز، نام شلمچه را به پیامک ۲۰۰۰۱۴ ارسال کنند.