شناسهٔ خبر: 142969 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان خبر داد؛

واگذاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان به شهرهای استان در محلات هدف بازآفرینی

قیر رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی همدان گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت بیش از دوهزار و پانصد تن قیر رایگان به شهرهای استان در محلات هدف بازآفرینی تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارتر اه و شهرسازی، محمدرضا باباخانی رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی همدان گفت: همه شهرهای استان همدان شامل اسدآباد، بهار، تویسرکان، رزن، فامنین، کبودرآهنگ، ملایر، نهاوند، همدان، مشمول تخصیص قیر رایگان شده‌اند. 

وی افزود: بسیاری از شهرداری‌ها در سامانه سبا مدارک را تکمیل کرده‌اند و بسیاری نیز در مرحله تایید نهایی هستند.

باباخانی تصریح کرد: تخصیص قیر رایگان جهت آسفالت و بهسازی معابر خاکی و  معابر با آسفالت تخریب شده چهره‌ی محلات شهرهای استان را دگرگون خواهد کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بیش از دوهزار و پانصد تن قیر رایگان به شهرهای استان از ابتدای آغاز به کار دولت واگذار شده است. این قیر برای توسعه و آسفالت ۳۷۹ هزار و ۶۵۶ متر مربع از معابر شهری محلات هدف بازآفرینی استان بهکار گرفته شده است 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تا با عملکرد جهادی و بمنظور امید آفرینی در جامعه خصوصاً در محلات کم برخوردار هر چه بیشتر شعار دولت مردم، ایمان و امید را تحقق بخشیم.

وی در پایان گفت: شهرداری‌ها استان اگر همکاری بیشتری در ارسال تصاویر از معابر خاکی محلات، مشخصات UTM، تکمیل مواردت مرتبط با GIS و ارائه ضمانتنامه‌ها داشته باشند در تسریع این اتفاق گام بزرگی خواهد بود.

باباخانی همچنین از شهرداری‌ها و شورای شهرها خواست با توجه به تخصیص رایگان هرچه زودتر نسبت به انجام مناقصه پخت و پخش آسفالت اقدام کنند تا پایان فصل کاری، آسفالت محلات هدف نهایی و اجرایی شود.