شناسهٔ خبر: 142990 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ادای احترام و گلباران مزار شهدای چهارصد دستگاه کرج با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز

ادای احترام و گلباران مزار شهدای چهارصد دستگاه کرج روز پنج شنبه ۲ شهریورماه ۱۴۰۲ رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به همراه جمعی از مسئولین استان، معاونین و کارکنان اداره کل به مناسبت آغاز هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بر سر مزار شهدای چهارصد دستگاه کرج حاضر شدند و با نثار گل و فاتحه یاد آنان را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ روز پنج شنبه ۲ شهریورماه ۱۴۰۲ رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به همراه جمعی از مسئولین استان، معاونین و کارکنان اداره کل به مناسبت آغاز هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بر سر مزار شهدای چهارصد دستگاه کرج حاضر شدند و با نثار گل و فاتحه یاد آنان را گرامی داشتند.

خالقی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: آنچه که امروز باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این مرز و بوم شده، جان فشانی همین شهدایی است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و امنیت باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز احترام به مقام شهداء را امری واجب دانست و خاطرنشان کرد: شهداء بر گردن ما حق فراوان دارند و تکریم و احترام مقام شهید در هر زمان و مکان بر همه ما واجب است تا همیشه با توجه به بینش انقلابی شهداء، از آن‌ها درس بگیریم.