شناسهٔ خبر: 142991 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به مناسبت روز کارمند و هفته دولت

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با صدور پیامی، فرارسیدن چهارم شهریورماه روز کارمند را به همه کارمندان تلاشگر و خدوم اداره کل راه و شهرسازی استان البرز تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با صدور پیامی، فرارسیدن چهارم شهریورماه روز کارمند را به همه کارمندان تلاشگر و خدوم اداره کل راه و شهرسازی استان البرز تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه‌شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نوید بخش آینده‌ای پرنشاط و زیبا است. رسالت کارمند خدمت است خدمتی که هر صبح همزمان با طلوع خورشید آغاز می‌شود و با نور و تابش مستمر خود به کالبد جامعه و میهنمان جان می‌بخشد و حافظ حیات و استواری آن است و این مهم موجب رشد و اعتلای پیکر زنده و پویای آن می‌شود.

هفته دولت و روز کارمند می‌تواند یادآور و تلنگری باشد بر تک تک خدمتگزاران مخلص این آب و خاک تا با عمل به مأموریت‌های خود میهن سربلند اسلامی‌مان را به جایی نیکو و متعالی برای زیست بدل کنند. درود بر همت بلندتان.

بدینوسیله ضمن تبریک روز کارمند و آغاز هفته دولت از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ شما صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.