شناسهٔ خبر: 143073 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری همدان خبر داد:

تعمیر و راه اندازی ۹۵ درصد از سیستم های روشنایی محورهای استان همدان

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ️مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از تعمیر و راه اندازی ۹۵ درصد از سیستم های روشنایی محورهای استان همدان همزمان با ایام اربعین حسینی خبر داد.

ب️ه گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی️ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: عملیات تعمیر و راه اندازی سیستم های روشنایی محورهای استان همدان  با فعالیت ۲ اکیپ امانی و ۱ اکیپ پیمانی از ابتدای سال جاری شروع شده بود که در طی این مدت ۹۵ درصد تعمیر،سرویس و راه اندازی شده اند و در همین راستا نیز ۱۳ مورد روشنایی مقطعی در تقاطع ها و نقاط پرتصادف نصب و راه اندازی شده است.

️وی با اشاره به سفرهای زائرین حسین (ع)افزود: پیش بینی می شود اغلب سفرها زوار به دلیل گرما هوا در طول شب انجام شود و به همین منظور نقش سیستم های روشنایی برای اتقاء ایمنی راه ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

آهکی تصریح کرد: در طی دوماه گذشته ۲۱ کیلومتر روشنایی در طول محور همدان-کرمانشاه راه اندازی شد و همچنین عملیات نصب سیستم روشنایی در گردنه اسدآباد به طول ۱۴ کیلومتر بطور کامل راه اندازی و در حال بهره برداری است.

️وی اظهار کرد: هم اکنون در طول محورهای استان همدان ۱۲۰ کیلومتر سیستم روشنایی نصب شده است و ۴۵ کیلومتر دیگر نیز در دستور کار اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان قرار دارد و امیدواریم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز این ۴۵ کیلومتر سیستم روشنایی در طول راه های استان همدان نصب و به بهره برداری برسند.