شناسهٔ خبر: 143143 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

اخذ مجوز برگزاری مناقصه عملیات تکمیلی احداث راه اصلی لار - بستک

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از پیگیری های صورت گرفته جهت صدور مجوز برگزاری مناقصه ی اجرای عملیات تکمیلی احداث راه اصلی لار - بستک قسمت واریانت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از پیگیری های صورت گرفته جهت صدور مجوز برگزاری مناقصه ی اجرای عملیات تکمیلی احداث راه اصلی لار - بستک قسمت واریانت خبر داد.

شبانی با بیان اینکه محور مزبور یکی از محور های مهم ارتباطیست که اتصال مرکز به گمرکات و بنادر آزاد، تجاری و اقتصادی جنوب غرب کشور از جمله لنگه، چارک، آفتاب، کیش، سیری و  … را برعهده داشته، افزود: ٦٨ کیلیومتر از طول کلی ١٢٠ کیلومتری محور مواصلاتی لار - بستک در حوزه استحفاظی این اداره کل واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از ١٠ کیلومتر ابتدایی باقی مانده در این مسیر در حال انجام است که بزودی به اتمام خواهد رسید، تصریح کرد: با اتمام قسمت واریانت که از کیلومتر ۱۲/۵ شروع و تا ۲۵/۵ محور موجود ادامه پیدا می کند موجب خواهد شد با احداث واریانت چهار خطه ی جدید، طول ابتدای محور لار به سمت بستک تا نقطه ی ۲۵/۵ محور موجود به ١٦ کیلومتر رسیده و این یعنی حدودا ١٠ کیلومتر کاهش مسیر خواهیم داشت.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان افزود: احداث این قطعه جز پیشنهادات این اداره کل برای سفر دور دوم ریاست محترم جمهور به استان فارس می باشد که نقش مهمی از لحاظ پدافند غیر عامل و تسهیل در ترانزیت کالا ایفا خواهد کرد.