شناسهٔ خبر: 143334 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری میز خدمت با حضور استاندار و مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان

دیدار چهره به چهره مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان با مردم در راستای پاسخگویی مسئولین به مردم برگزاری میز خدمت در شرق استان سمنان با حضور استاندار و مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) امیر عمیدی مدیرکل اداره راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) اعلام کرد: به مناسبت هفته دولت، میزخدمت و ملاقات مردمی با حضور معاونین و رؤسای ذیربط اداره‌کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان دایر شد. 

عمیدی اذعان کرد: در این تمهید مراجعه کنندگان به منظور پیگیری موارد اداری و ارائه درخواست با معاونین و رؤسای این اداره‌کل در محل میزخدمت دیدار و پس از بیان مشکلات بلافاصله به کارشناس مربوطه ارجاع و درخواست‌شان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به پیشینه ارائه خدمات از طریق میزخدمت در اداره‌کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، خاطرنشان کرد: میزخدمت حضوری در سال‌های اخیر بمنظور خدمات رسانی بهتر و تسریع در امور و جلوگیری از سردرگمی مراجعه کنندگان در این اداره‌کل مستقر شده است و کارشناسان این بخش در ساعات اداری پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند همچنین در مناسبت‌های مختلف نیز این پاسخگویی مستقیماً از سوی مسئولین اداره‌کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با حضور در محل میزخدمت انجام می‌پذیرد. 

عمیدی با اشاره به تحقق تسهیل و تسریع در ارائه خدمات در میز خدمت، به تبیین موضوع تسهیل خدمات به مراجعین پرداخت و گفت: تسهیل به معنای آن است که مراجعین برای دریافت و پیگیری درخواست‌های خود دچار سردرگمی و مشکلات نشوند و در صورت مواجهه با مشکل و نیاز به پیگیری از طریق مراجعه به کارشناسان مستقر در میز خدمت که متولی پاسخگویی به مراجعین هستند، نسبت به درخواست رسیدگی و گرفتن راهنمایی از آنان اقدام کنند.