شناسهٔ خبر: 143376 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلنگ ساخت ١٢٠ واحد نهضت ملی مسکن در شهر لار به زمین زده شد

كلنگ ساخت ١٢٠ واحد نهضت ملى مسكن در شهر لار ب عملیات اجرایی پروژه ١٢٠ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر لار در مساحت ٢ هکتار در محل مسکن مهر تنگ اسد ساخته خواهد شد که قرار است ٣٠ قطعه زمین به صورت دو طبقه ٤ واحدی جمعا ١٢٠ واحد مسکونی احداث شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان) همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه شهرستان لارستان و دیگر مسئولان این شهرستان ، عملیات اجرایی پروژه ١٢٠ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر لار آغاز شد.

حسین کریمی سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان اظهار کرد: در این طرح که در مساحت ٢ هکتار در محل مسکن مهر تنگ اسد ساخته خواهد شد قرار است ٣٠ قطعه زمین به صورت دو طبقه ی ٤ واحدی جمعا ١٢٠ واحد مسکونی احداث شود.

کریمی تاکید کرد: هدف از طرح نهضت ملی مسکن ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است که برای تحقق این هدف ضمن تسریع در اجرای پروژه ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار خواهد گرفت.

وی افزود: کارگزار ساخت این واحدهای مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و قسمت اعظمی از تهیه نقشه این واحدها انجام شده است وعملیات آماده سازی در این فاز بدلیل آماده بودن زمین این پروژه مورد نیاز نیست و کارگزار می تواند بلافاصله عملیات ساخت واحدها را شروع کند.