شناسهٔ خبر: 143594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار هرمزگان؛

عملیات اجرایی ۲ طرح راهسازی در بستک آغاز شد

عملیات اجرایی ۲ طرح راهسازی در بستک آغاز شد 2 همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۲ طرح مهم در حوزه راهسازی شهرستان بستک و ۲ سالن ورزشی در شهرستان بندرلنگه به بهره برداری رساند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان روز سه‌شنبه در حاشیه کلنگ زنی این طرح ها افزود: پروژه نخست آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی جاده بندرعباس - بستک به طول ۴.۶ کیلومتر است که در این پروژه چهار ابنیه فنی نیز درنظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: برای ساخت این پروژه راهسازی بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

این مقام مسئول همچنین به آغاز عملیات اجرایی فاز دوم جاده بستک - لار اشاره و اظهار کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک عبوری در مسیر جهت سهولت تردد، ارتقا مشخصات فنی و افزایش ایمنی احداث باند دوم محور بستک - لار یکی از پروژه های مهم استان و جز طرح های تفویضی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به اداره کل راه و شهرسازی استان است.

کمالی با اشاره به اینکه از سال گذشته فاز یک پروژه به طول ۱۰ کیلومتر حد فاصل تنگ بستک تا فتویه آغاز شده است،گفت: در حال حاضر بخشی از محور آسفالت و مابقی در مرحله تکمیل ابنیه فنی و شروع عملیات روسازی است.