شناسهٔ خبر: 143741 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دومین گروه خادمان اربعین حسینی از راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به کربلا اعزام شدند

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از اعزام دومین گروه خادمان اربعین حسینی اداره کل به تعداد ۱۲ نفر به کربلای معلی خبرداد و گفت: این گروه شامل ۵ دستگاه تویوتای hiluxe گشت راهداری و ۳ دستگاه کامیون مجهز به نردبان و کف پوش موکت می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی گفت: هدف از اعزام این گروه افزایش ایمنی تردد زائرین اربعین در مسیرهای منتهی به مرز مهران در حوزه استان ایلام بوده است.

به گفته وی، این ناوگان در مرز مهران بصورت عمود بر جاده با لباس فرم و چراغ های گردان توقف داشته و برای هدایت ترافیک ناوگان عبوری در پایانه مهران وهدایت زائرین به سکوهای ایست خودروها و تسهیل رفت و آمد آنها به خدمات رسانی می پردازند تا مشکلی در تردد و جابه جایی زائرین ایجاد نشود.

مصدقی خاطرنشان کرد: این خادمان علاوه بر رعایت مسایل ایمنی خود، حافظ جان و ایمنی و آرامش زائران در استان ایلام و مرز مهران خواهند بود.

پیش از این نیز رای ارائه خدمات دهی هرچه بهتر به زائران اباعبداله الحسین(ع) ۲۲ نفر از کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بدرقه مدیرکل، معاونین حمل و نقل و راهداری و تعدادی از روسای ستادی اداره کل به مرز مهران اعزام شدند.