شناسهٔ خبر: 143828 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث چهارمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهرستان فردوس

افتتاح فردوس.jpg چهارمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهرستان فردوس با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی محمد اعتمادی مقدم سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس در مراسم افتتاح فاز یک مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیان در این شهرستان گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۴۶۸۵ مترمربع در کیلومتر ۴۳ محور فردوس دیهوک احداث شده است.

وی اظهار کرد: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیان شامل نمازخانه، رستوران ،سرویس های بهداشتی ،فروشگاه، جایگاه سوخت و محوطه سازی است که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال احداث و زمینه اشتغال مستقیم ۲۰ نفر را فراهم آورده است.

اعتمادی مقدم، ادامه داد: با توجه به اینکه محور فردوس-دیهوک یکی از محورهای اصلی وپرتردد حوزه استحفاظی شهرستان فردوس است ، ایمنی این محور برای سلامت عبور و مرور کاربران جاده ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با بهره برداری از این مجتمع و خدمات متمرکز و مناسب آنها در تأمین امنیت و رفاه حال مسافران و کاهش تصادفات بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود:جهت احداث رمپ‌های ورودی و خروجی و تابلوهای اطلاعاتی مجتمع ، ۱۲ میلیارد ریال از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هزینه شده است.