شناسهٔ خبر: 144399 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ویدئو | بازدید از پروژه‌های راهسازی در حال اجرا و در دست اقدام اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با حضور مسئولین استانی و کشوری

بازدید از پروژه‌های راهسازی استان البرز روز دوشنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ بازدید از پروژه‌های راهسازی در حال اجرا و در دست اقدام اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با حضور مسئولین استانی و کشوری انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ روز دوشنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ بازدید از پروژه‌های راهسازی در حال اجرا و در دست اقدام اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با حضور علی حدادی نماینده مردم شریف ساجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی و یداله امیری معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، رامین یعقوبی مدیرکل دفتر بودجه وزارت راه و شهرسازی و رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شد.

رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: بازدیدها از پروژه توسعه برق محور طالقان-هشتگرد (سمت طالقان) و تونل قطعه ۲ محور طالقان-هشتگرد، پل راه‌آهن در محدوده شهر هشتگرد، دسترسی محور نجم‌آباد به آزاد راه غدیر و جاده سهیلیه انجام شد.

وی افزود: این بازدیدها به منظور پیگیری آخرین وضعیت اجرایی پروژه تکمیل تونل طالقان-هشتگرد و بررسی مشکلات اجرایی و مالی پروژه بوده که در این بازدید مصوباتی درخصوص تأمین مالی پروژه از طریق وزارت راه و شهرسازی مصوب شد و همچنین مقرر گردید به جهت بهره‌برداری محور در ایام فصل زمستان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به استقرار عوامل اجرایی در محور اقدام مقتضی را به عمل آورند.

یداله امیری مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در ادامه بیان کرد: بهره‌برداری از محور طالقان-هشتگرد از خردادماه ۱۴۰۰ توسط مسئولین استانی از طریق کنارگذر تونل افتتاح گردید.

امیری خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای تأمین برق محور مذکور نسبت به انعقاد قرارداد جهت اجرای شبکه برق این مسیر اقدام کرد که در زمان بازدید شبکه برق سمت طالقان به طول ۹ کیلومتر تکمیل و طی چند روز آتی توسط شرکت توزیع نیروی برق، شبکه مذکور برقرار خواهد شد.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل ویدئو | بازدید از پروژه‌های راهسازی در حال اجرا و در دست اقدام اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با حجم
28 MB