شناسهٔ خبر: 144805 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام قدردانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از فعالین اربعین حسینی

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان طی پیامی از تلاش‌های ارزنده و به موقع فعالان خدوم و زحمت‌کش حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با انتشار پیامی از زحمات و تلاش‌های یکایک فعالان خدوم و زحمتکش حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی تشکر و قدردانی نمود.

در متن این پیام آمده است:

فعالان حوزه حمل و نقل استان سیستان و بلوچستان در اربعین امسال و در پاسداشت این واقعه بزرگ، صحنه‌های بسیار شگفت‌انگیزی را خلق کرده و نشان دادند که معنایی جز دلدادگی، ایثار و شهادت در اربعین یافت نمی‌شود.

بی‌شک این توفیق بزرگ حاصل تعامل و هماهنگی تمام کسانی است که خالصانه و به نیت تقرب به پروردگار و اظهار ارادت به امام حسین (ع)، خدمت به زائران را نصب‌العین و وجهه همت خود قرار دادند.

به شکرانه توفیق حاصله در خدمت به زوار حضرت سیدالشهدا(ع)؛ ضمن آرزوی قبولی خدمات و تلاش‌های شما خادمان حضرت اباعبداله‌الحسین، فرصت را مغتنم شمرده و از تمامی همکاران حوزه حمل و نقل، تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافری، شرکت‌های حمل‌ونقل، مالکان  و رانندگان تلاش گر این بخش و همچنین راهداران زحمتکش که با تلاش بی‌وقفه خود در محورهای مواصلاتی،‌ این حماسه حسینی را رقم زدند تشکر و قدردانی می‌نمایم و از خداوند منان می‌خواهم همواره در جهت تحقق اهداف و برنامه های سازمانی بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

ایوب کرد

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان