شناسهٔ خبر: 144829 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان خبر داد؛

آماده سازی ۱۰۰ درصد اراضی قابل واگذاری به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کلاله

راه و شهرسازی گلستان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت: آماده سازی اراضی واگذار شده به ۳۴ خانوار کلاله ای در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، محمد سراوانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی برای تمامی متقاضیان حائز شرایط برابر با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین رایگان واگذار می کند که مقدمات تامین زمین و واگذاری آن در شهرستان کلاله انجام شده است.

وی از ثبت‌نام هزار و ۳۴۸ متقاضی  برای برخورداری از زمین در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان خبر داد و گفت: ۲۲۱ نفر از این ثبت‌نامی‌ها مورد تأیید قرار گرفتند.

سراوانی ادامه داد: پیش از این در دهه امامت و ولایت به ۳۴ خانوار قرارداد واگذاری زمین تحویل داده شد که در حال حاضر آماده سازی این اراضی مبنی بر بازگشایی معابر و زیرسازی ها انجام شده و متقاضیان می توانند برای ساخت اقدام کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان همچنین تصریح کرد: مراحل دیگر آماده سازی اعم از تامین زیرساخت های آب و برق و گاز، منوط به اخذ پروانه توسط صاحب زمین توسط شهرداری می باشد.

وی متراژ زمین‌های پیش‌بینی شده برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کلاله  را حداکثر ۳۰۰ متر اعلام کرد و گفت: با توجه به ضوابط اعلام شده این اراضی به دو خانوار واگذار شده است.