شناسهٔ خبر: 144989 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تخفیف کیش ایر به زائران کربلای معلی از مبدأ لامرد 

ترکیش ایرلاینز با توجه به درخواست‌های مردمی برای سفر زیارتی به نجف اشرف و کربلای معلی در ایام اربعین سیدالشهدا(ع)؛ شرکت هواپیمایی کیش ضمن برقراری پرواز فوق العاده در تاریخ های ۱۶ و ۱۸ شهریور ماه، قیمت بلیت پرواز رفت در مسیر لامرد به نجف اشرف با تخفیف،۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل هواپیمایی کیش؛ با توجه به درخواست‌های مردمی برای سفر زیارتی به نجف اشرف و کربلای معلی در ایام اربعین سیدالشهدا(ع)؛ شرکت هواپیمایی کیش ضمن برقراری پرواز فوق العاده در تاریخ های ۱۶ و ۱۸ شهریور ماه، قیمت بلیت پرواز رفت در مسیر  لامرد به نجف اشرف در تاریخ های ۱۶ و ۱۸ شهریورماه را  ۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین کرد. 
این تصمیم در جهت تحقق مسئولیت اجتماعی این شرکت بمنظور سهولت دسترسی اقشار کم برخوردار به این سفر معنوی اتخاذ شده و کلیه متقاضیان   می توانند از دوازدهم شهریور ماه با مراجعه به سایت کیش ایر نسبت به تهیه بلیت رفت از لامرد به نجف اشرف در تاریخ های اعلام شده اقدام نمایند.
گفتنی است؛ مجموعا تعداد۸ سورتی پرواز رفت و برگشت از فرودگاه بین المللی شهدای لامرد به مقصد نجف اشرف و بالعکس برای جابجایی زائران حرم حسینی (ع) توسط شرکت هواپیمایی کیش انجام می‌شود.