شناسهٔ خبر: 145016 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین ناوگان حمل ونقل عمومی برای خدمات رسانی به زائرین حرم رضوی در استان همدان

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از تامین ناوگان حمل ونقل عمومی در جهت سفر زائران امام رضا (ع) به مشهد مقدس از ۲۰ شهریور تا پایان ماه صفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) است تامین ناوگان حمل ونقل عمومی برای زائرین متقاضی سفر به مشهد مقدس از ۲۰ شهریور تا پایان ماه صفر پیش‌بینی شده است.

آهکی افزود: هماهنگی‌های لازم با انجمن‌های صنفی و شرکت‌ها حمل ونقل مسافری استان برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائرین حرم رضوی انجام شده است تا در صورت لزوم با تمامی ظرفیت نسبت به جابه جایی زائران اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت افزایش تقاضای سفرهای زائران حرم مطهر رضوی با ناوگان عمومی جاده‌ای از تمامی ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری برای جابه جایی زوار استفاده خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان گفت: برای جابه جایی زائران حرم رضوی ۲۷ دستگاه اتوبوس تامین شد و هم اکنون نیز مشغول خدمات رسانی به زائران هستند. زائرین عزیز می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی و مراجعه حضوری به پایانه‌های مسافری نسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنند.