شناسهٔ خبر: 145021 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز مدیریت راه های استان خبر داد؛

افزایش تردد در محورهای زنجان همزمان با پایان تعطیلات تابستانی

راهداری زنجان رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از افزایش محسوس تردد در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی تابستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهر سازی( استان زنجان)، محمد محمدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار کرد: هرساله در ماه شهریور با توجه به پایان تعطیلات تابستان، شاهد افزایش ترددها در راه‌های استان هستیم.

وی عنوان کرد: در ۲۰ روز ابتدای شهریور ماه بیش از ۲.۳میلیون تردد در سطح راه‌های استان ثبت شده است.

محمدی افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته که بیشترین ترددها شامل تردد خودروهای سواری و ناوگان‌های عمومی می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که تردد در محورهای استان به صورت محسوس افزایش یافته است، گفت: آزادراه زنجان_تبریز، زنجان _ قزوین و جاده قدیم زنجان_طارم بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

محمدی در ادامه تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در روز ۲۲ شهریور و همچنین روزهای پایانی شهریور این احتمال وجود دارد که با پیک تردد در محورهای مواصلاتی استان روبه رو شویم.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: روز گذشته تعداد تردد در ورودی ها ۶ درصد افزایش و تعداد تردد در خروجی‌ها ۶ درصد کاهش داشته که این نشان می‌دهد زنجان به عنوان یکی از مقاصد سفر مطرح است.

محمدی بیان کرد: کارگاه‌های جاده‌ای جهت سهولت تردد و کاهش مخاطرات تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی در توصیه به مردم تاکید کرد: خانواده‌ها مدیریت سفر را لحاظ کنند و بازگشت خود را به لحظات آخر موکول نکنند تا در رانندگی با شتاب و خستگی مشکلی ایجاد نشود و در صورت بروز مشکل با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.