شناسهٔ خبر: 145032 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر کشور انجام شد؛

افتتاح مجتمع اداری سردار شهید هاشمی شهرستان سیمرغ در مازندران

افتتاح مجتمع اداری سردار شهید هاشمی شهرستان سیمرغ در مازندران با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، مجتمع اداری سردار شهید هاشمی شهرستان سیمرغ با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، استاندار مازندران، معاونین استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان با هزینه اعتبار ۱۹۱ میلیارد ریال افتتاح شد. 

این سایت اداری با رونمایی از سند هویتی شهید جاوید و الاثر سید رمضان هاشمی نجارکلایی به بهره‌برداری رسید. 

احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم بهره‌برداری از مجتمع اداری شهرستان سیمرغ با بیان اینکه مجتمع اداری سردار شهید هاشمی سیمرغ با ۱۷۳۰ متر زیربنا در سه طبقه بنا شده است، گفت: برای این مجتمع بیش از ۱۹ میلیارد تومان هزینه شده است. 

وی افزود: ساخت چنین مجتمع‌هایی برای سهولت دسترسی ارباب رجوع به دستگاه‌های مختلف است تا در وقت و هزینه‌ها صرفه جویی شود. 

وزیر کشور از اجرای طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت خبر داد و گفت: این طرح از طریق سامانه متمرکزی عملیاتی می‌شود. 

وی گفت: این سامانه شرایطی را فراهم می‌کند تا شهروندان در مراجعه با ادارات بتوانند نظرات خود را درباره مدیران اعلام کنند. 

وحیدی نام شهرستان سیمرغ را یادآور نام شهدای بزرگ به خصوص شهید کشوری دانست و گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم. 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز با بیان اینکه ایجاد چنین مراکزی در راستای رسیدن به هدف دولت الکترونیک است، گفت: یک مجتمع دیگر اداری در مازندران در شیرگاه در حال ساخت است که امیدواریم طبق برنامه دهه فجر افتتاح و بهره‌برداری شود. 

علی دیوسالار بیان کرد: در این مجتمع اداری از هر دستگاه اجرایی استان یک کارمند حضور خواهد داشت تا در قالب پنجره واحد سرمایه‌گذاری بدون معطلی امور فعالان اقتصادی و اقشار مردم رسیدگی شود. 

دیوسالار با بیان این که، برای جلوگیری از کاهش هزینه و دسترسی آسان مردم این سایت راه‌اندازی شد، آسان شدن ارتباطات بین ادارات را از دیگر مزیت‌های اجرای این طرح عنوان کرد.