شناسهٔ خبر: 145045 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس خبر داد؛

آغاز عملیات آماده سازی پروژه طرح نهضت ملی مسکن نگارستان گنبدکاووس

راه و شهرسازی گلستان رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس گفت: عملیات آماده سازی پروژه ۲۱۰ واحدی نگارستان گنبد کاووس در زمینی به متراژ ۲۰ هزار متر مربع و در هفت بلوک آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، قاسم شادکام رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس اظهار کرد: در شهرستان گنبدکاووس بیش از  ۱۴ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۱۴۵ متقاضی واجد شرایط هستند.

وی از پالایش ۹۰ درصدی متقاضیان خبر داد و افزود: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گنبد کاووس رشد قابل توجهی داشته و این شهرستان در اجرای طرح یکی از شهرستان‌های پیشرو در استان است.

شادکام ادامه داد: در حال حاضر عملیات آماده سازی پروژه ۲۱۰ واحدی نگارستان گنبد کاووس در عرصه‌ای به مساحت ۲۰ هزار متر مربع آغاز شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس افزود: این پروژه در هفت بلوک ۳۰ واحدی به صورت پنج طبقه و مجموعاً ۲۱۰ واحد، در ابتدای جاده گنبد به آزادشهر (روبروی شرکت فرآورده های نفتی) احداث خواهد شد.

وی در انتها یادآور شد: پیش از این پروژه ۹۶ واحدی بهارستان از پروژه های فعال شهرستان بوده که با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی در مرحله عملیات نازک کاری است و در سال جاری به مرحله بهره برداری خواهد رسید.