شناسهٔ خبر: 145141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌مناسبت ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی مازندران طی پیامی سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) را تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، در متن پیام تسلیت علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران آمده است:

روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

با نزدیک شدن به ایام پایانی ماه صفر، فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) و همچنین شهادت مظلومانه کریم آل طاها امام حسن مجتبی (ع) و امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ،گَرد ماتم بر زمین و زمان می نشیند و افلاکیان و خاکیان، داغدار و سیاهپوش این غم بزرگ می شوند.

بدون تردید گام نهادن در راه رستگاری، معرفت و حقانیت طریقی جز تمسک به ریسمان الهی و امداد از حضرت خاتم الانبیاء و ائمه اطهار (ع نخواهد داشت و بهترین توشه سالکان راه حقیقت و پاکبازان طریق سعادت و کمال در پیروی از آموزه‌های این بزرگواران است.

اینجانب ضمن تسلیت رحلت جانسوز فخر عالمیان حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)،امید آن دارم ایام پیش رو بتواند در کسب توشه‌های غنی از علم نبوی، رأفت رضوی و کرامت حسنی نقشی مؤثر داشته و پشتوانه‌ای محکم برای پیمودن مسیر پرتلاطم زندگی دنیوی و اخروی برای ما باشد.