شناسهٔ خبر: 145207 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد؛

آمادگی کامل راهداری استان همدان برای بازگشت مسافران تابستانی

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به پایان تعطیلات تابستانی از آماده سازی و ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان جهت بازگشت مسافران تابستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ضمن  اشاره به آماده سازی و ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان جهت بازگشت مسافران تابستانی گفت: با توجه به نقش و تاثیر ۲ عامل سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی در وقوع تصادفات جاده ای از رانندگان خواهشمندیم حتما در هنگام خستگی و خواب آلودگی استراحت کوتاهی در بین راه داشته باشند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: همچنین از تمام مسافران چه آنها که از خودرو شخصی استفاده می کنند و چه مسافرانی که قصد استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی دارند تقاضا می شود که بازگشت خود را به روزهای پایانی منتهی به مهرماه موکول نکنند تا با مشکلات احتمالی همچون ترافیک و صف انتظار بلیت مواجه نشوند.

آهکی اظهار کرد: هم اینک با هماهنگی پلیس راه، کار آشکار سازی تمام نقاط پرحادثه در استان انجام شده و گشت های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری نیز در محورهای استان فعال اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان در پایان گفت: در مقاطع ورودی و ترمینال ها نیز نظارت خود را تشدید کرده و با توجه به نگرانی هایی که در بحث حوادث جاده ای وجود دارد، مسائل با جدیت بیشتری دنبال می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ناوگان عمومی با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.