شناسهٔ خبر: 145514 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره ایمنی راه و حریم استان خبر داد ؛

آغاز عملیات خط کشی محورهای مواصلاتی شهرستان سمیرم

عملیات خط کشی محورهای مواصلاتی شهرستان سمیرم سرپرست اداره ایمنی راه‌ و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، از آغاز عملیات خط کشی محورهای مواصلاتی شهرستان سمیرم به طول ۲۸۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، محمدحسن محمدزمانی، سرپرست اداره ایمنی راه‌ و حریم اداره کل، با بیان اینکه در راستای افزایش ایمنی محورها و کاهش سوانح جاده ای  عملیات خط کشی محور سمیرم- یاسوج ، سمیرم-حنا- بیده و سمیرم- شهرضا شروع شده است و تا ده روز آینده خط کشی محورهای مزبور به اتمام میرسد.

محمدحسن محمدزمانی، سرپرست اداره ایمنی راه‌ و حریم اداره کل استان اصفهان افزود: عملیات خط کشی به طول ۲۸۰کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال انجام می باشد.

سرپرست اداره ایمنی راه‌ و حریم اداره کل استان بیان کرد: خط کشی ها در نقاط پرتصادف- قوس ها و گردنه ها به صورت سه خط جهت آشکارسازی نقاط در حال انجام است.

محمدزمانی با اشاره به اینکه شهرستان سمیرم دارای ۹ نقطه حادثه خیز می باشد خاطر نشان کرد: اقدامات تکمیلی برای ایمن سازی علاوه بر خط کشی در دستور کار این اداره کل می باشد.

سرپرست اداره ایمنی راه‌ و حریم اداره کل در پایان گفت: شهرستان سمیرم در جنوب استان اصفهان واقع شده و از قطب‌های توریستی استان می‌باشد. این شهر با ارتفاع بیش از ۲٬۴۶۰ متر از سطح دریا به عنوان بلندترین شهر ایران محسوب میشود.