شناسهٔ خبر: 145597 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

بهسازی ، لکه گیری روکش آسفالت راههای کاشان- آران و بیدگل

روکش آسفالت راههای کاشان- آران و بیدگل سرپرست اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و لکه گیری روکش آسفالت راههای کاشان- آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، محمدمهدی پورکاظمی سرپرست اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اظهار کرد: محور قمصر قهرود واقع در شهرستان کاشان در حال بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت است.

سرپرست اداره نگهداری راه ها با اشاره به آغاز عملیات بهسازی و لکه گیری هندسی روکش آسفالت در این محور در خصوص جزییات آن توضیح داد: عملیات آسفالت از محور قمصر- قهرود به طول ۴ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال انجام است.

پورکاظمی اعتبار مورد نیاز این پروژه را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه ۸۰ میلیارد ریال و از شهریور ماه آغاز و در حال انجام است.

وی در ادامه به عملیات اجرایی شهرستان کاشان استان اصفهان اشاره کرد و گفت: باتوجه به خرابی های روسازی در این محور، به جهت بهبود کیفیت سواری و ایمنی راه و جلوگیری از گسترش خرابی های روسازی، از جمله محورهای دارای اولویت این اداره کل برای عملیات نگهداری و روکش است. محور قمصر-قهرود با توجه به نوع توپوگرافی کوهستانی و شرایط جوی در فصل زمستان از نظر الزامات فنی و شرایط پروژه، پروژه ای با اهمیت است . همچنین این منطقه، منطقه ای گردشگری و پرتردد بوده و در ایام تعطیلات دارای حجم ترافیک قابل توجهی می باشد و به جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به هموطنان عزیز، اجرای پروژه در دستور کار مدیر کل محترم استان قرار گرفت.

سرپرست اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور قمصر- قهرود و همچنین کوهستانی بودن منطقه و به جهت حفظ ایمنی خود و خدمتگزارانشان از تمامی خودروهای عبوری در این محور تقاضا داریم ضمن همکاری با عوامل راهداری، با سرعت ایمن رانندگی کنند.

قهرود در ۴۳ کیلومتری جنوب کاشان و در میان کوههای مرتفع کرکس قرار دارد.