شناسهٔ خبر: 145658 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان جرقویه؛

چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان جرقویه بررسی شد

عکس اخبار شهرستان جرقویه در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان جرقویه ضمن بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، چالش‌های اجرایی این پروژه بررسی و مرتفع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بیست و چهارمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان با همراهی علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مسئولین استانی به شهرستان جرقویه رقم خورد، که در طی آن ضمن بررسی مسائل و مشکلات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، عملیات احداث پروژه نهضت ملی مسکن حسن‌آباد نیز آغاز شد.  

ملاقات مردمی نیز با حضور معاونین و رؤسای ذیربط اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان جرقویه انجام شد که ضمن دیدار و گفتگوی بدون واسطه با ۱۰ ها نفر از مردم این شهرستان، مسائل و مشکلات آنان در حوزه راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.  

جلسه شورای مشترک اداری استان اصفهان و شهرستان جرقویه با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار و در طی آن اهم موضوعات در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مواردی نیز جهت اجرا و پیگیری آتی به تصویب رسید.  

در طی این نشست ۳۲ دستورکار در حوزه‌های راه، زیرساختی، خدمات رسانی، واگذاری اراضی و ... بررسی و مصوباتی نیز در حوزه راه و شهرسازی اخذ شد.  

در این سفر یک روزه روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان جرقویه به صورت ویژه بررسی شد، در این شهرستان در مجموع برای شهرهای حسن‌آباد، نصرآباد، محمدآباد و نیک‌آباد بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر برای بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که مطابق با پالایش‌های بعمل آمده افزون بر یک‌هزار و ۱۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند و تخصیص پروژه برای بیش از ۳۰۰ نفر از متقاضیان انجام شده است.