شناسهٔ خبر: 14567 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری عنوان كرد:

موضوع سوخت‌رسانی در فرودگاه امام خمینی(ره) با جدیت در حال پیگیری است

علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی كشوری عنوان كرد: موضوع سوخت رسانی در فرودگاه امام خمینی(ره) به طور جد در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نه نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، علی عابدزاده گفت: تمام تلاشم را به كار می‌گیرم تا وضعیت فرودگاه امام خمینی (ره) به حالت عادی بازگردد.

وی اظهار کرد: مشكل ایجاد شده مشكل شركت پخش و پالایش با شركت‌های هواپیمایی نیست سازمان هواپیمایی كشوری قبل از اینها برای وصول مطالبات پخش و پالایش از شركت‌های هواپیمایی اقداماتی انجام داد كه خوشبختانه به نتیجه رسید. همانطور كه امروز هم یكی از مسوولان پخش و پالایش در مصاحبه‌ای با یكی از رسانه‌ها به پرداخت بدهی‌ها توسط ایرلاین ها اذعان كرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاكید كرد: هر گونه اختلال در امر سوخت‌رسانی در آن فرودگاه موجب تاخیرات پی در پی می‌شود كه به صورت انعكاسی پروازهای دیگر را نیز تحت تاثر قرار خواهد داد لذا سعی دارم هرچه زودتر بدون اتلاف وقت با تعامل با مسولان ذیربط موضوع را حل كنم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از صبح امروز عملیات ارائه سوخت به هواپیماهای برخی شرکت‌های هواپیمایی از جمله هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) متوقف شد.

با پیگیری سازمان هواپیمایی٬ مشکل تأمین سوخت پروازهای امروز فرودگاه امام(ره) به طور موقت رفع شد اما همچنان این تهدید برای ایرلاین‌های بدهکار در روزهای آینده وجود دارد./

نظر شما