شناسهٔ خبر: 145708 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با صدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، متن پیام علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس بدین شرح است:

دفاع مقدس یاد آور فداکاری و جان فشانی رزمندگان در طول 8 سال جنگ تحمیلی، موجب بیداری و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ ارزش های اسلامی ملت قهرمان ایران است.

دوران هشت ساله دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثارو پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت راد مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستآوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمایانگر دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم بر افراشته اسلام و قرآن است را به همه ملت شهید پرور ایران اسلامی، علی الخصوص خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، مردم دیار علویان و خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان مازندران، تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سر بلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسالت می‌نمایم.