شناسهٔ خبر: 145744 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان:

توسعه صنایع کاشان با اختصاص زمین حمایت می‌شود

سفر مدیرعامل سازمان ملی به شهرستان کاشان - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: در سفر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به این شهرستان در رابطه با توسعه مسکن شهرستان کاشان تصمیم‌گیری و همچنین مقرر شد برای سرانه شهری و توسعه صنایع، زمین‌هایی واگذار شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با اشاره به دستاوردهای سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به شهرستان کاشان اظهار کرد: در بازدیدهای مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان‌ مصوب شد که تسهیلات پیگیری و برای زیرساخت‌ها حمایت صورت پذیرد تا در رونداجرای طرح تسریع شود.  

وی بیان کرد: در جلساتی که با حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و مسئولین شهرستانی برگزار شد، شهرداران مواردی را برای توسعه مسکن مطرح کردند که در رابطه با آن اتخاذ تصمیم و مقرر شد برای سرانه شهری و توسعه صنایع، زمین‌هایی واگذار شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد: در این شهرستان از متقاضیان ثبت نام شده برای طرح نهضت ملی مسکن شهرهای کاشان، قمصر، جوشقان قالی، برزک، نیاسر، مشکات و کامو و چوگان در مجموع بیش از ۱۰ هزار و ۹۰۰ نفر حائز شرایط فعال شناخته شدند.  

آراسته بیان کرد: از این میزان ۱۰ هزار و ۲۹۰ نفر از متقاضیان حائز شرایط مربوط به شهر کاشان است  همچنین تا کنون در مجموع زمین برای بیش از چهار هزار و ۶۰۰ متقاضی تخصیص یافته است.