شناسهٔ خبر: 145945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۲۰ تن قیر برای آسفالت معابر دوگنبدان و سوق اختصاص یافت

اسفالت معابر دوگنبدان معاون مسکن و بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۳۲۰ تن قیر رایگان به شهرهای دوگنبدان و سوق اختصاص یافته و به زودی عملیات اجرایی آسفالت معابر در این مناطق آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( کهگیلویه وبویراحمد)، سید عبدالصاحب عزیزی معاون مسکن و بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۴۰تن قیر برای آسفالت معابر سایت ۶۴۸ واحدی مسکن شهر دوگنبدان و ۱۸۰ تن قیر برای آسفالت معابر بافت فرسوده شهر سوق پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: با این میزان اعتبار ۲۶ هزار متر مربع آسفالت در شهر دوگنبدان و ۲۲ هزار متر مربع در شهر سوق انجام می گیرد.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پارسال هم ۳۱۷ تن قیر برای آسفالت شهرهای دوگنبدان و دهدشت اختصاص و جذب شد.

عزیزی عنوان کرد: با این میزان قیر بیش از ۴۲ هزار متر مربع از معابر بافت فرسوده این شهرها آسفالت شده است.

وی تاکید کرد: در زمان حاضر ۲۰ طرح بازآفزینی شهری در قالب کانال های هدایت آب، آسفالت معابر،جدول گذاری در بافت های فرسوده مناطق مختلف استان در دست اجراست.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: طرح های بازآفرینی مناطق مختلف استان بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عزیزی با بیان اینکه اجرای طرح های بازآفرینی شهری نقش مهمی در زیباسازی سیمای شهری و رفاه حال ساکنان دارد تاکید کرد که شتاب بخشی به پروژه های بازآفرینی شهری از برنامه های اولویت دار دولت سیزدهم است.