شناسهٔ خبر: 146047 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۰ مهرماه ۱۴۰۲؛

اختتامیه نخستین جشنواره نوآوری‌های صنعت راه و ساختمان استان اصفهان برگزار می‌شود

فیلم وعکس جشنواره صنعت ساختمان اصفهان مدیر مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منطقه اصفهان از برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره نوآوری‌های صنعت راه و ساختمان استان اصفهان در دهم مهر ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مهدی منصوری مدیر مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منطقه اصفهان اظهار کرد: با هدف حمایت از طرح‌های خلاقانه و نوآورانه، معرفی محصولات فناورانه به سازندگان و فعالان صنعت راه وساختمان، معرفی محصولات فناورانه به سرمایه گذاران بخش خصوصی، معرفی محصولات فناورانه به تامین کنندگان تسهیلات دولتی، مرحله نهایی و اختتامیه نخستین جشنواره نوآوری‌های صنعت راه وساختمان استان اصفهان برگزار می‌شود.   

وی با بیان اینکه این جشنواره در روز ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان اجرا می‌شود افزود: در حاشیه پنجمین آیین اعطای جایزه مصطفی (ص)، نمایشگاه ملی فن‌نما در حوزه‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری نوآوری‌های صنعت راه و ساختمان استان اصفهان نیز دایر خواهد شد.   

مدیر مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منطقه اصفهان گفت: شرکت‌هایی که در جشنواره پذیرفته شدند امکان فرصت نمایشگاهی را دارند و برای معرفی بیشتر ایده‌های شرکت‌های نوپا نیز مسابقه‌ای در روز افتتاحیه فن‌نما برای این قبیل شرکت‌ها در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد سرمایه گذاری نوآوری‌های صنعت راه و ساختمان استان اصفهان با حضور مدیران کشوری و استانی، اساتید و دانشجویان، سرمایه گذاران بخش خصوصی، انبوه سازان مسکن وساختمان و فعالان صنعت راه و ساختمان برگزار می‌شود همچنین مخترعین، فناوران، استارت آپ‌ها وشرکت‌های دانش بنیان وخلاق درحوزه راه و ساختمان در این رویداد مشارکت دارند.