شناسهٔ خبر: 146077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

واگذاری زمین به ۵۰۰ خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت در البرز

جشن جوانی جمعیت استان البرز روز شنبه مورخ ۸ مهرماه ۱۴۰۲، جشن واگذاری زمین به ۵۰۰ خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت در سالن شهدای نژاد فلاح کرج برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ روز شنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۲ تحت عنوان پویش پیامبر رحمت (ص) و همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته وحدت و ولادت حضرت محمد (ص)، ۴۰۸ قطعه زمین در شهرهای اشتهارد و نظرآباد به ۵۰۰ خانواده دارای سه فرزند و بالاتر که مشمول قانون جوانی جمعیت هستند به قید قرعه واگذار خواهد شد.

در این رویداد که با حضور استاندار، دبیر ستاد ملی جمعیت کشور، نمایندگان مجلس و مقامات استانی ساعت ۱۵ در سالن شهدای نژاد فلاح کرج به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار می‌شود، ۴۰۸ قطعه زمین در شهرهای اشتهارد و نظرآباد، به خانواده‌هایی که فرزند سوم یا چهارم آن‌ها متولد ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ به بعد هستند (طبق تاریخ ابلاغ قانون جوانی جمعیت) واگذار خواهد شد.

گفتنی است در شهر اشتهارد به هر خانواده یک قطعه زمین و در شهر نظرآباد به هر دو خانواده یک قطعه زمین واگذار خواهد شد.

شایان ذکر است همه هموطنان می‌توانند جهت کسب اطلاع از پاسخ سوالات متداول در ارتباط با قانون جوانی جمعیت و شرایط واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول این قانون، به لینک ذیل مراجعه کنند:

https://alborz.mrud.ir/FAQ