شناسهٔ خبر: 146147 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول خبر داد؛

اختصاص ۲ هزار مترمربع زمین برای ساخت کلانتری مسکن مهر دزفول

دزفول مسکن مهر رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول گفت: ۲ هزار مترمربع زمین برای احداث کلانتری در کوی مهرشهر دزفول تامین و برای احداث آماده تحویل به فراجا شد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، ابوذر موحد با اشاره به اینکه احداث کلانتری به عنوان یکی از مطالبه‌های مهم و اصلی اهالی مسکن مهر دزفول است اظهار داشت: تامین زمین برای احداث کلانتری در مهر شهر یکی از برنامه های اولویت دار ما در سالجاری بود که مشکلات آن مرتفع و زمین مورد نیاز تامین شد.

وی ادامه داد: یک هزار مترمربع زمین در این منطقه در پاسخ به مطالبه مردم برای احداث کلانتری تعیین شده بود ولی در بازدید مسوولان فراجای خوزستان، قطعه زمین ۲ هزار متری در کنار زمین تعیین شده برای احداث کلانتری، مناسب تر اعلام شد.

رییس اداره راه و شهرسازی دزفول گفت: زمین انتخاب شده مسوولان فراجا برای احداث کلانتری در منطقه مهرشهر نیاز به تغییر کاربری در کمیسیون ماده پنج استان داشت که با پیگیری‌های انجام شده این کمیسیون تشکیل و مجوز تغییر کاربری صادر شد.

وی افزود: با پیگیری انجام شده زمین کلانتری برای احداث آماده تحویل به فراجا است که این مهم طی چند روز آینده محقق می‌شود.

منطقه مهرشهر دزفول با برخورداری از ۱۱۴ بلوک ۱۸ واحدی و ۲۲ واحدی، متشکل از ۲ هزار و ۳۱۲ واحد آپارتمانی و جمعیتی بالغ‌بر ۱۰ هزار نفر از جمله مناطق جدید دزفول است.