شناسهٔ خبر: 146148 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خبر داد:

مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ انبوه‌سازی در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان

آذر سا خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ انبوه‌سازی در طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، میثم آذرسا، اظهار کرد: قرار است شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ انبوه‌سازی با متد و تکنولوژی‌های ویژه‌ای در طرح‌های نهضت ملی مسکن خوزستان مشارکت داشته باشند.

وی افزود: این شرکت‌ها و هلدینگ‌ها طرح‌ها و برنامه‌های خود را به صورت ویژه و جداگانه ارائه کرده‌اند تا بتوانند با تکنولوژی‌های روز و نوین دنیا در راستای تولید مسکن و تحقق قانون جهش تولید فعالیت کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: قصد داریم از ظرفیت‌ها و پتانسیل شرکت‌های بزرگ انبوه‌ساز در طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان بهره‌مند شویم.

آذرسا عنوان کرد: از همه شرکت‌های انبوه‌ساز و هلدینگ‌های فعال که قصد دارند در این حوزه در استان خوزستان سرمایه‌گذاری کنند استقبال و حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: شرکت‌های سازنده و شرکت‌هایی که توانایی خود را ارائه کرده‌اند می‌توانند با شرکت در فراخوان ارزیابی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در حوزه مسکن خوزستان سرمایه‌گذاری کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان در حال ساخت است.