شناسهٔ خبر: 146259 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

تجدید میثاق جمعی از کارکنان گزینش وزارت راه و شهرسازی با آرمان­‌های شهدا 

مردانیان جمعی از کارکنان گزینش ستاد وزارتخانه با حضور بر سر مزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ضمن گرامیداشت جایگاه رفیع شهدا با اهداء گل و قرائت فاتحه گرد هم آمدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جمعی از کارکنان گزینش ستاد وزارتخانه با حضور بر سر مزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ضمن گرامیداشت جایگاه رفیع شهدا با اهداء گل و قرائت فاتحه گرد هم آمدند.

 مهدی شهبازی مدیر کل هیات مرکزی گزینش وزارت راه شهرسازی گفت: ایمان و استقامت رزمندگان، اعتلای ارزش های دینی و وحدت بین نیروهای مسلح، شاه کلید موفقیت و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جنگ ۸ ساله بود.

شهبازی آرمان و اهداف مقدس شهیدان را ایران مقتدر و اعتلای فرهنگ ناب محمدی (ص) ذکر کرد و گفت : از خداوند متعال می خواهیم همه ما راه شهدا را دنبال کنیم چرا که امنیت و آرامش امروز مردم مرهون خون پاک این شهیدان است.

 حمید مردانیان مشاور امور ایثارگران نیز با تبیین جایگاه رفیع شهدا در پویایی انقلاب اسلامی گفت:  امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون خون­های پاک این شهیدان است.

همچنین رشادت های تنی چند از شهیدان مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی با ذکر خاطراتی توسط همرزمان آن‌ها بیان شد.

علاوه بر مدیر کل هیات مرکزی گزینش و مشاور امور ایثارگران، سرپرست اداره خدمات اداری، پشتیبانی و رفاه و ذیحساب و مدیر امور مالی وزارت راه و شهرسازی در این مراسم حضور داشتند.