شناسهٔ خبر: 146424 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه مرزی بیله سوار خبر داد:

افزایش ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

جابجایی مسافر مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،لطف اله بابایی مدیر پایانه مرزی بیله سواردر بازدید از پایانه مرزی بیله سوار گفت: در ۶ ماهه گذشته ۴۳ هزار و۷۹۸ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد هزار و۴۱۳ نفر مسافر ایرانی و ۴۲ هزار و۳۸۵ نفر نیز مسافر خارجی است افزود: مسافران ایرانی با پای پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۶ ماهه گذشته تعداد مسافران ورودی ایرانی را هزار و۴۰۱ نفر و مسافران خروجی ایرانی را ۱۲ نفر برشمرد و اظهار کرد: در مدت یاد شده ۲۰ هزار و۶۰۱ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده و ۲۱ هزار و۷۸۴ نفر مسافر خارجی نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

بابایی افزایش ۲۱ درصدی را در تردد مسافران ورودی خارجی از مرز بیله سوار یادآور شد و تصریح کرد: در مدت مشابه سال قبل ۱۷ هزار نفر مسافر خارجی از مرز وارد شده بود.

وی همچنین از افزایش ۱۱ درصدی تردد مسافران خروجی خارجی از مرز بیله سوار خبر داد و یادآور شد: در ۶ ماهه سال گذشته ۱۹ هزار و۶۰۹ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده بود که در ۶ ماهه گذشته این رقم ۲۱ هزار و۷۸۴ نفر است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۶ ماهه گذشته  به تردد حدود ۶۲  هزار دستگاه ناوگان ائم از پر وخالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت ۳۳هزار و۶۶۰ دستگاه وارد و ۲۸ هزار و۲۶۲ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.

بابایی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۶۰ هزار و۸۵۰ دستگاه کامیون و بیش از هزار دستگاه اتوبوس از مرز تردد کرده اند گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۹۲۸ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده بودند در ۶ ماهه گذشته افزایش ۱۶درصدی را شاهد هستیم.