شناسهٔ خبر: 146454 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از خانواده معظم شهدای استان همدان

تجلیل مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از خانواده معظم شهدای استان همدان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همدان در راستای گرامیداشت فرا رسیدن برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به مناسبت فرا رسیدن برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان و به منظور تکریم وتجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران ضمن حضور در منازل این شهدا از نزدیک با خانواده های شهیدان تقی رضائی، علی یار رشیدی، رسول شکرچی و مصطفی ساسان بابائی پور دیدار و گفتگو کرد.

آهکی دراین دیدار ضمن اهدای لوح نشان سرو کنگره ۸۰۰۰شهید استان به این عزیزان گفت قدرشناسی از شهید و شهادت اقدام زیبا و مهم برای احیای اهداف شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا وجودشان را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند، ادامه داد: شهدا برای ما اصل و رکن هستند و نباید اصل را فراموش کنیم.

گفتنی است دراین دیدار مهندس وحدت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان ، سرکار خانم ولی زاده کارشناس بنیاد شهید و تعدادی از معاونین و همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای حضور داشتند.