شناسهٔ خبر: 146538 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون رییس جمهور مطرح کرد؛

اقدام در تعیین حق زمین بالمناصفه بین پدر و مادر در قانون جوانی جمعیت، قابل تقدیر است

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اقدام در تعیین حق زمین بالمناصفه بین پدر و مادر در قانون جوانی جمعیت، قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در آیین واگذاری زمین به ١٣٠١ متقاضی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اظهار کرد:خرسندم که امروز برای یک حرکت بزرگ و احیا یکی از قانون های بر زمین مانده در کنار مردم خراسان رضوی هستم. قانونی که در مسیر ترویج سنت پیامبر و تحکیم خانواده و در جهت ازدیاد نسل امت پیامبر (ص) است.  
وی با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) که می‌فرمایند، مباهات می‌کنم به کثرت امتم، افزود: این کثرت بخشی در کمیت جمعیت و بخشی دیگر در کیفیت جمعیت است. امیدوارم خانواده‌های ما به ویژه بانوان که محور خانواده هستند توجه زیادی به کیفیت و کمیت، فرزند آوری و فرزند پروری داشته باشند تا بخشی از مشکلات و چالش‌هایی که در جمعیت با آن مواجه هستیم، در سال های آینده با پشتیبانی‌های صورت گرفته و با فرهنگ سازی مناسب برطرف شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: موقعیت‌های زیادی برای تشکیل خانواده و ترویج سادگی زیست خانواده، ترویج دوری از تشریفات و ازدواج آسان و فرزندآوری و پشتیبانی در این سال ها فراهم شده است.  
خرسندم که اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با وجود کارهای سنگینی که در بخش عمرانی داشته، در مسئله فرهنگی نیز پیشتاز بوده و آن را دست کم نگرفته و این توجه قابل تقدیر است.
وی با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور که می‌گویند، وعده ندهید بلکه عمل کنید، ادامه داد: ایشان مکرر می‌فرمایند نگویید این کار را انجام خواهیم داد از فعل ماضی استفاده کنید کار را انجام دهید و گزارش کار ارائه دهید.