شناسهٔ خبر: 146829 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت هفته نیروی انتظامی 

علیرضا قاری قرآن - اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی فرارسیدن رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه دست اندرکاران عرصه نظم و امنیت کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت به ویژه فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اراضی استان تبریک گفت.    

 در متن پیام آمده است:  

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی برای تبیین نقش کلیدی امنیت در جامعه و قدرشناسی از تلاش کسانی است که در کسوت پرافتخار پلیس و با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت خستگی‌ناپذیر خود، زمینه را برای برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم و صیانت و حفاظت از حریم ارزش‌های اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی فراهم می‌نمایند.  

 نام فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار کرده‌اند و با شجاعت، هوشیاری و بهره‌گیری از دستآوردهای عملی و فنی در راستای تأمین نظم و امنیت جامعه گام برداشته‌اند.  

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان و کارکنان شریف ناجا در جای جای میهن اسلامی بویژه به فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اراضی استان اصفهان تبریک عرض نموده و از خدمات بی‌دریغ و دلسوزانه آن‌ها در برقراری نظم و امنیت صمیمانه قدردانی می‌نمایم.