شناسهٔ خبر: 146981 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان در همدان برگزار می‌شود

نظام مهندسی صالحی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، مجید صالحی مدیرکل راه و شهرسازی همدان اظهار کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در دو شهر همدان و ملایر استان همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته های عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، گود و پی و سازه، ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و همچنین معماری تجربی برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی همدان ادامه داد: زمان برگزاری آزمون های صلاحیت های نظارت و اجرا صبح و بعدازظهر روز پنج شنبه و آزمون طراحی صبح روز جمعه خواهد بود.

صالحی همچنین تصریح کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان در این دوره از آزمون ها در شهرهای همدان و شهر ملایر،  ۵۸۰۰ متقاضی ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسی در دو نوبت عصر و صبح روزهای ۲۰ و ۲۱ مهر ماه و در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و ملایر برگزار خواهد شد، گفت: هدف از برگزاری این آزمون، صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه در صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرا در رشته های مهندسی ساختمان است.