شناسهٔ خبر: 147063 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان:

۱۰ هزار متر مربع از معابر مسکن مهر هندیجان آسفالت شد

مسکن مهر هندیجان رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان گفت: ۱۰ هزار متر مربع از معابر مسکن مهر هندیجان روکش آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، امین حیات هندیجانی اظهار کرد: با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان و با مشارکت شهرداری هندیجان، از مجموع ۱۸ هزار متر مربع معابر مسکن مهر شهرستان، ۱۰ هزار متر مربع از این معابر آسفالت شده است.

وی افزود: پس از به بهره برداری رسیدن بلوک های آپارتمانی مسکن مهر، در راستای ارتقا کیفیت زندگی شهروندان، اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به بهسازی و روکش آسفالت معابر مسکن مهر شهرستان هندیجان اقدام کرد.

وی افزود: به این منظور تفاهم نامه ای فی ما بین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری هندیجان، با موضوع روکش آسفالت معابر خاکی مسکن مهر، منعقد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه شهرداری مکلف شد معابر فاقد آسفالت در محدوده سایت مسکن مهر هندیجان که در آن زیرسازی، جدول گذاری و انشعابات اجرا شده را مشخص و روکش آسفالت کند.

حیات هندیجانی تصریح کرد: اعتبار این تفاهم نامه به مبلغ ۲۱ میلیارد و سیصد میلیون تومان از محل منابع سازمان ملی زمین و مسکن تامین شده است.

وی افزود: تعداد واحدهای مسکن مهر هندیجان جنوبی ۷۹۲ واحد است که معابر آن در حال بهسازی و روکش آسفالت است.

رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان اضافه کرد: از مجموع ۱۸ هزار متر مربع معابر آماده آسفالت این سایت مسکن مهر ۱۰ هزار متر مربع آسفالت شده و ۸ هزار متر مربع دیگر نیز آماده روکش آسفالت است.