شناسهٔ خبر: 147140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای۲۰ و ۲۱ مهر ماه سال جاری

ازمون مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، در روزهای ۲۰و ۲۱ مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)، محمد راستا اظهار کرد: آزمون تستی ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در شهر یاسوج مرکز استان برگزار خواهد شد.

راستا افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته های عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این دوره از آزمون ۱۵۲۴ داوطلب ثبت نام کرده که از مجموع ثبت نام کنندگان ۱۳۴۷ نفر مرد و ۱۷۷ نفر زن است. راستا با بیان اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسی در دو نوبت صبح و عصر روز پنج شنبه ۲۰ و صبح روز جمعه ۲۱ مهرماه در محل دانشگاه دولتی یاسوج برگزار خواهد شد، گفت: هدف از برگزاری این آزمون صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه در صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرا در رشته های مهندسی ساختمان جهت ورود مهندسان به بازار کار حرفه ای است.

مدیر کل راه و شهرسازی تاکید کرد: داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان به نشانی www.inbr.ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjeshserv.ir، تهیه کنند.

راستا عنوان کرد: داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون، داوطلبی خود صرفاً در تاریخ ۱۹-۰۷-۱۴۰۲ با دردست داشتن پرینت کارت و مدرک شناسایی معتبر و برگه ثبت نام تایید شده جهت رفع مغایرت به آدرس‌ دانشگاه یاسوج، ساختمان مدیریت تحصیلات تکمیلی مراجعه کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عد از اعلام نتایج قطعی از طریق سایت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی داوطلبانی که حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون را کسب کنند جزء پذیرفته شدگان آزمون محسوب می شوند، و با توجه به اینکه از تاریخ ۲۲ آذرماه سال ۱۴۰۱ به بعد صدور، تمدید، ارتقاء و...پروانه های اشتغال الزاماً بصورت الکترونیکی می باشد، پذیرفته شدگان جهت دریافت پروانه اشتغال می توانند نسبت به ثبت درخواست خود از طریق درگاه ملی مجوزها www.g۴b.ir برای کسانی که صدور اولیه است،و برای کسانی که درج صلاحیت جدید هستند از طریق سامانه سپامک به نشانی spamak.mrud.ir اقدام کنند.