شناسهٔ خبر: 147144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات احداث ساختمان اورژانس اجتماعی بهزیستی ارومیه در مراحل پایانی قرار دارد

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مرکز اورژانس اجتماعی کوی سالار ارومیه، با هماهنگی بهزیستی در زمینی با زیربنای ۳۸۷ مترمربع در حال اجرا بوده و در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، در بازدید از عملیات اجرایی احداث ساختمان اورژانس اجتماعی کوی سالار ارومیه، اظهار کرد: مرکز اورژانس اجتماعی به لحاظ گستردگی حاشیه نشینی در منطقه با هدف کنترل و کاهش آسیب‌ها و بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی احداث می‌شود.

وی ادامه داد: در دسترس بودن خدمات تخصصی به آحاد جامعه و ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی در محدوده‌ها و محلات هدف شهری و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی از اولویت‌ این اداره کل در احداث اورژانس اجتماعی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این طرح از محل اعتبارات محرومیت زدایی و با هماهنگی اداره کل بهزیستی استان برای توسعه رفاه اجتماعی در کوی سالار و ارائه خدمات به دهک‌های پایین جامعه اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد. 

حمزه‌لو با اشاره به اینکه این طرح از طرح‌های مصوب اداره کل بهزیستی استان بوده، افزود: تخصیص زمین و اجرای طرح با ۵۲ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده توسط اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی انجام گرفته که طرح در مراحل پایانی بوده بعد از تکمیل، تحویل بهزیستی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر با تخصیص زمین ۲۴ پروژه ساختمانی دولتی مرتبط با سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان توسط اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دست اجراست و روند احداث آنها با جدیت پیگیری می‌شود.