شناسهٔ خبر: 147437 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل میاندوآب:

۳۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی میاندوآب تسطیح شد

63ab157f-3958-432a-aa21-cfaeac9bfc71.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل میاندوآب از تسطیح، رگلاژ و شانه سازی بیش از ۳۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی سولدوزیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میاندوآب گفت: ۳۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان به منظور حذف زواید، پرکردن حفرات و غیره، در کلیه سطوح خاکبرداری، به منظور ایجاد بستر مناسب در حریم و سطح جاده رگلاژ، تسطیح و یا شانه سازی شده است.

وی افزود: در راستای افزایش خدمات رسانی به کاربران جاده ای ۱۷.۵ کیلومتر از محور های مواصلاتی این شهرستان زیر بار آسفالت رفته است و در همین محورها به منظور افزایش سطح آگاهی رانندگان از سطح جاده، بیش از ۷۵ کیلومتر عملیات خط کشی و نزدیک به ۱۵۰ مورد نصب علائم هشدار دهنده در سطح جاده ها انجام گرفته است.

سولدوزیان خاطر نشان کرد: در این مدت همچنین  بالغ بر ۱۰ کیلومتر از محورهای روستائی استان زیر بار آسفالت رفته و در محورهای مواصلاتی استان بیش از ۱۸۵ عدد گاردریل نصب و یا تعمیر شده است تا بتوانیم ضریب ایمنی کاربران جاده ای را در برخی نقاط حادثه خیز افزایش دهیم.