شناسهٔ خبر: 147443 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی میز خدمت قرارگاه اجتماعی استان البرز با حضور نمایندگان راه و شهرسازی در شهرک ولیعصر (آق تپه)

میز خدمت شهرک ولیعصر (آق تپه) شهرستان کرج میز خدمت قرارگاه اجتماعی استان البرز در شهرک ولیعصر (آق تپه) برپا شد و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان از نزدیک با مردم دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان به دستور مجتبی عبداللهی استاندار البرز در میز خدمت قرارگاه اجتماعی واقع در شهرک ولیعصر (آق تپه) با ۲۵۰ نفر از اهالی این محله محروم حول مسائل و مشکلات محل، دیدار و گفتگو نموده و راهنمایی‌ها و دستورات لازم برای حل موضوعات مطروحه را صادر کردند.

در این میز خدمت که روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ در شهرک ولیعصر (آق تپه) در شهرستان کرج برگزار شد، استاندار البرز و مدیران دستگاه‌های اجرایی در ساعات ۱۵ الی ۲۱ شب، پای صحبت‌های ۲۵۰ نفر از اهالی این محله نشستند و براساس قانون و دستورالعمل‌ها برای حل مشکلات مطرح شده، چاره‌اندیشی کردند.

شایان ذکر است نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز نیز از نزدیک با مردم محل دیدار کردند و درخصوص رفع مشکلات و درخواست‌های آنان و انجام راهنمایی‌ها و بررسی‌های مربوطه اقدام کردند.