شناسهٔ خبر: 147529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

َبا مشارکت خیرین راهساز:

خدمت‌رسانی و افزایش ایمنی تردد راه‌های فرعی و روستایی تسریع می‌شود

خدمت‌رسانی و افزایش ایمنی تردد راه‌‌های فرعی و روستایی تسریع می‌شود با مشارکت خیرین راهساز، اجرای پروژه‌های راهسازی و عام‌المنفعه برای خدمت رسانی و افزایش ایمنی تردد راه‌های فرعی و روستایی به مردم و ذینفعان تسریع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی این سازمان که به همراه میرشفیع مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی و مدیر عامل انجمن خیرین راه و ترابری که به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های راهداری، راهسازی و ابنیه‌ فنی حوزه غرب استان هرمزگان، از این منطقه بازدید کردند، بیان داشت: در حوزه غرب استان هرمزگان تعداد ۱۱ پروژه به‌طول ۱۶۶ کیلومتر با مشارکت خیرین راهساز دراستان طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به مبلغ کلی ۸۲۲۰ میلیارد ریال و سهم مشارکت خیرین به مبلغ ۳۰۸۰ میلیارد ریال در حال اجراست که سه پروژه آن به اتمام رسیده و در حال بهره‌برداری است.

مقبلی افزود: زیرسازی عملیات اجرایی سه پروژه نیز به پایان رسیده و آماده اجرای آسفالت است که با توجه به انعقاد قرارداد اجرای آسفالت، به‌زودی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به این که پنج پروژه نیز در حال اجرای عملیات تکمیلی زیرسازی و اجرای ابنیه فنی توسط خیرین راهساز است، افزود: پروژه های زیادی در حوزه رفع نقاط پرتصادف در محورهای اصلی وفرعی در شبکه راه‌های غرب استان هرمزگان توسط خیرین راهساز درحال اجراست که قطعا با انجام و اتمام پروژه‌ها ایمنی مناسبی بر محورهای مذکور حاکم خواهد شد.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان ابراز امیدواری کرد با حضور و مشارکت خیرین راهساز، اجرای پروژه‌های راهسازی و عام المنفعه برای خدمت رسانی و افزایش ایمنی تردد راه‌ها به مردم و ذینفعان تسریع شود.

گفتنی است معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان از نزدیک با تعدادی از خیرین و نمایندگان آن‌ها که در اجرای پروژه های راه روستایی و راه فرعی و ابنیه فنی واصلاح نقاط پرتصادف مشارکت داشتند، دیدار و گفتگو کرد و از عملکرد خیرین در اجرای پروژه های راهسازی تقدیر کرد